آهنگ جدید - فیلم جدید - ترانه های ماندگار - سریال های دیدنی

آهنگ جدید - فیلم جدید - ترانه های ماندگار - سریال های دیدنی

جهان آهنگ های جدید و فیلم های جدید و ترانه های ماندنی و سریال های دیدنی
آهنگ جدید - فیلم جدید - ترانه های ماندگار - سریال های دیدنی

آهنگ جدید - فیلم جدید - ترانه های ماندگار - سریال های دیدنی

جهان آهنگ های جدید و فیلم های جدید و ترانه های ماندنی و سریال های دیدنی

آهنگ به من نگو کی عاشقه از حمید هیراد "حمید هیراد به من نگو کی عاشقه"

دانلود آهنگ حمید هیراد بنام به من نگو کی عاشقه

Download New Music Hamid HiraadBe Man Nagoo Ki Asheghe

هیراد به من نگو کی عاشقه

   

 

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به من نگو کی عاشقه

دانلود موزیک به من نگو کی عاشقه حمید هیراد

متن آهنگ

از مردم این شهر برای تو گذشتم آی لیلی تو ساده گذشتی ز دلم من نگذشتم آی لیلی
آتشی میزد به قلبم مرا دیوانه میکرد مرا در ظلمت شهر ز خود بیگانه میکرد مرا دیوانه میکرد
وای به من نگو کی عاشقه کی بهتره به من نگو بی من شبا چی میگذره
به من نگو بی من بمونی بهتره ولی بدون دلم ازت نمیگذره به من نگو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.